Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Balıkesir Valiliği
AYVALIK POLİS MORAL EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
AYVALIK POLİS MORAL EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
AYVALIK POLİS MORAL EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    Ayvalık Hakkımızda Misyon ve Vizyon Tesis içi Salgın Tedbir Planı Merkez Müdürümüz Şehitlerimiz Sıkça Sorulan Sorular Ulaşım
  • HİZMETLERİMİZ
    Konaklama Restaurant Kafeterya Aktiviteler
  • İŞLEMLER
    Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları Avans Miktarları Hesap Numaralarımız Fiyat Listeleri EGM Online İşlemler e-Devlet Hizmetleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
4
Haziran2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Ayvalık
      • Ayvalık'ın Tarihi
      • Gezilecek Yerler
    • Hakkımızda
    • Misyon ve Vizyon
    • Tesis içi Salgın Tedbir Planı
    • Merkez Müdürümüz
    • Şehitlerimiz
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • Ulaşım
  • HİZMETLERİMİZ
    • Konaklama
    • Restaurant
    • Kafeterya
    • Aktiviteler
  • İŞLEMLER
    • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
    • Avans Miktarları
    • Hesap Numaralarımız
    • Fiyat Listeleri
      • Kamp Dönemi Harici Konaklama Fiyat Listesi
      • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
      • Hizmetlere Ait Ücretler
      • Bahçe Kafe Fiyat Listesi
      • İğdeli Kafe Fiyat Listesi
    • EGM Online İşlemler
    • e-Devlet Hizmetleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Tesis içi Salgın Tedbir Planı

12.06.2020

AYVALIK POLİS MORAL EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
TESİS İÇİ SALGIN TEDBİR PLANI

 

KORONAVİRÜS GENEL SORUMLUSU

S.NO

ADI SOYADI

RÜTBESİ

GÖREVİ

İLETİŞİM

1

Salih CİCİ

Kom. Yrd.

Koronavirüs Genel Sorumlusu (Koordinasyon, Denetleme)

0 266 324 6009

 

KORONAVİRÜS SORUMLULARI AMİR LİSTESİ

S.NO

ADI SOYADI

RÜTBESİ

SORUMLULUK ALANI

İLETİŞİM

1

İsmail Hakkı MUHİT

Kom. Yrd.

Mutfak-Bahçe Kafe-İğdeli Kafe-Restoran Sorumlu Amiri

0 266 324 6009

2

Haldun DURAN

Başpolis Me.

Plaj-Havuz-Kabinler- Araçlar-Dış çevre ve Çim Alanlar Sorumlu Amiri

0 266 324 6009

3

Selçuk ÇITAR

Baş Pol. Me.

İdari Bina-Mescit-Vip Salon-Toplantı Salonu- Orta Salon-Lavabolar Sorumlu Amiri

1 266 324 6009

 

KORONAVİRÜS SORUMLULARI MEMUR VE İŞÇİ LİSTESİ

S.NO

ADI SOYADI

RÜTBESİ

SORUMLULUK ALANI

İLETİŞİM

1

Celil ÇELEBİ
(Yedeği nöbetçi memur)

Pol. Me.

A/B/C Blokları, Blok koridorları ve odaları Sorumlu Memuru

0 266 324 6009

2

Ali DEMİRTAŞ

Pol. Me.

Mutfak-Bahçe Kafe-İğdeli Kafe-Restoran Sorumlu Memuru

0 266 324 6009

3

Ceyhun NİZAMOĞLU

Pol. Me.

İlaçların hazırlanması ve hazır bulundurulması ile Plaj-Havuz-Kabinler- Araçlar-Dış çevre ve Çim Alanlar Sorumlu Memuru

0 266 324 6009

4

Erol ÖLMEZ

Pol. Me.

İdari Bina Sorumlu Memuru

0 266 324 6009

5

Hüseyin DEMİREL

Pol. Me

Orta Salon-Vip Salon-Toplantı Salonu

0 266 324 6009

6

Adem SAYDAM

Tek. Yrd.

İdari Bina-Mescit-Lavabolar ve Resepsiyon Lobisi sorumlu personel

0 266 324 6009

7

Mustafa KÜÇÜK

Tek. Yrd.

Çay Ocağı sorumlu personel

0 266 324 6009

8

Filiz YANAR

İşçi

Tüm alanların dezenfeksiyon işlemi

0 266 324 6009

9

Ali KIRCALAR

İşçi

Tüm alanların dezenfeksiyon işlemi

0 266 324 6009

 

GENEL İLKELER VE BİLDİRİMİ

Ayvalık PMEM faaliyetleri sırasında, ilgili kamu kurum veya kuruluşları tarafından ilan edilmiş olan tedbirlere tam olarak uymaktadır.

Bu plan Ayvalık PMEM genelinde COVID-19 ve hijyen kurallarını/uygulamalarını kapsar, Plan kapsamında, hastalık belirtileri gösteren misafirlere personelin yaklaşımı ve uygulanacak işlemler de “Acil Durum Eylem Planı’nda” tanımlanmıştır. Ayrıca genel kullanım alanlarına ilişkin sosyal mesafe düzenlemeleri yapılmıştır.

Misafir kabulünde COVID-19 tedbirleri ve uygulamalarına ilişkin yazılı bilgilendirme yapılır, ayrıca tesis genelinde misafirin ve personelin kolayca görebileceği yerlerde uygulanan/uyulması gereken kurallara ve sosyal mesafelere ilişkin görsel bilgilendirme yapılır. Sıra oluşabilecek her yerde sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmıştır.

Hastalık Şüphesi gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, yetkililere haber verilir, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar tesisimizce belirlenmiş olan izolasyon odalarında (A Blok 114 ve 115 numaralı odalar) izole edilir. Hizmetleri güvenlik tedbiri alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra müşteri odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve en az 24 saat bekletilip havalandırılması sağlanır.

MİSAFİR KABULÜ

Konaklama tesisi, sosyal mesafe kuralları korunarak belirlenmiş kapasitede 63 oda 200 kişi konaklayacak misafir ve 200 kişi günübirlik misafir ile sınırlı olacaktır.

Misafirler tesise girişinde görevli personel tarafından temassız ateş ölçümü uygulaması ve kaydı, el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Talep edilmesi halinde misafirlere verilmek üzere, maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu ekipman bulundurulur.

Misafirlerden kayıt esnasında resepsiyon görevlileri tarafından Sağlık Bakanlığı’nın yayınlamış olduğu “Olası Covid-19 Vaka Sorgulama Kılavuzu “ nu doldurması istenir. Mümkün olduğunca, temassız giriş kaydı ve ödeme alınır.

GENEL KULLANIM ALANLARI

Yemek salonları, lobi, resepsiyon alanı, satış üniteleri, açık alanlarda yer alan oturma/bekleme/yeme-içme düzenlemeleri ile plaj ve çevresinde bulunan gölgelikler/şezlong gurupları dahil tüm genel kullanım alanları sosyal mesafe planına uygun olarak düzenlenmiştir. Sosyal mesafeye ilişkin gerekli önlemler alınmıştır, işaretlemeler yapılmıştır ve plana uygun kapasiteden fazla misafir kabul edilmeyecektir. Ayrıca tesis içerisindeki kapalı alanlarda aynı anda kaç kişinin bulunabileceğine (8 m² ‘ye 1 kişi olacak şekilde) dair planlamalar yapılmış olup herkesin görebileceği uygun yerlere asılmıştır.

Aynı odada konaklayan veya aynı aileden olan misafirlerin genel mahal kullanımlarında birbirleri ile sosyal mesafe şartı aranmaz.

Tesis bahçesinde çocuklar için ayrılmış olan oyun bahçesi alanı, spor salonu, oyun salonu ve yüzme havuzu hizmete kapalıdır.

Genel kullanım alanlarının ve genel müşteri tuvaletlerinin girişlerinde, ayrıca geniş genel kullanım alanlarının farklı yerlerinde yemek salonları girişinde el dezenfektanı bulundurulur. Genel tuvaletlerin giriş kapıları uygun şekilde paravan konularak giriş kapıları açık tutulmaktadır.

Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 metre, yan yana sandalyeler arası mesafe 60 cm olacak şekilde düzenlenmiştir. Servis personeli, servis esnasında mesafe kurallarını korumaya ve temastan kaçınmaya özen gösterir. Servis personeli servis esnasında tek kullanımlık maske eldiven gibi koruyucu ekipmanları kullanır. Açık büfe hizmeti servis personeli tarafından yapılacak olup yemek dağıtılan yerlere pleksiglas ile bariyer yapılarak mutfak personeli tarafından hizmet verilir.

Genel kullanım alanlarında yer alan çay/kahve makinesi, su sebilleri, içecek makinesi gibi araçlar kaldırılmış olup, misafirin bu olanaklara servis elemanları aracılığıyla ulaşması sağlanır. Yemek masaları, sandalyeler, servis malzemeleri, şeker, tuz, baharat, peçete, gibi malzemelerin her misafir kullanımından sonra alkol bazlı ürünlerle hijyen temizliği yapılır. Misafirlere 0.5 lt pet şişelerde su hizmeti verilir.

PERSONEL

Ayvalık PMEM Personelinin şüpheli durumların varlığı halinde sağlık kontrolü yapılır, birlikte yaşadığı kişilerin COVID-19 açısından izlenebilmesi için personelden periyodik bilgi alınır.

Tüm personele salgın ve hijyen konusunda eğitim verilmiştir.

Personel girişinde temassız ateş ölçümü uygulaması ve kaydı, dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu veya antiseptiği bulundurulur. Ayrıca personele her gün girişte temassız ateş ölçümü uygulaması ve kaydı şubelerin idari büro memuru tarafından yaptırılacak ve takip edilecektir.

Personele, çalışma yerine, misafirler ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) ile el dezenfeksiyon imkânı sağlanmakta ve kullanımı izlenmektedir.

Personel kıyafetlerinin günlük temizliği ve hijyeni sağlanır ve birim amirleri tarafından kontrol edilir.

Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilir. Personelin soyunma-duş-tuvalet ve ortak yemek yeme dinlenme alanları sosyal mesafe koşullarına uygun olarak düzenlenmiştir, bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonu düzenli olarak sağlanır.

Mal tedariki veya başka sebeplerle (tamir, bakım, vb) tesise geçici olarak kabul edilen kişilerin temasının asgari düzeyde tutulmasına yönelik kurallar belirlenerek uygulanması izlenir. Ayrıca, bu kişilerin sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanır.

Personelde hastalık belirtileri tespiti halinde Acil Eylem Planı uygulanıp en yakın sağlık kuruluşuna başvurması sağlanır.

GENEL TEMİZLİK VE BAKIM

Tüm alanların temizliği, yüzeyin niteliğine göre standartlara uygun dezenfeksiyon malzemeleri ile ve uygun sıklıkta yapılır, bu uygulamaların izlenebilirlik kayıtları sorumluları tarafından tutulur.

Tuvaletlerin zeminleri, klozetler, pisuarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları sık sık temizlenir, dezenfekte edilir ve izlenebilirlik kayıtları tutulur. Devamlı sıvı sabun bulundurulur.

Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanlarının sterilizasyonu öncelikle personel tarafından gerekli hallerde ise antlaşmalı bakım servis firmaları tarafından sağlanır.

Kapı kolları, tırabzanlar, elektrik düğmeleri, post cihazları, televizyon kumandası, oda anahtarı gibi elle teması yoğun olan yüzeylerin sık sık dezenfektanla temizliği yapılır ve izlenebilirlik kayıtları tutulur.

Müşteri odaları, odalarda elle temas edilen yüzeyler ve telefon, kumanda, bilgilendirme formları, kapı-pencere kolları gibi donanımlar misafirin konaklaması sona erdiğinde dezenfekte özelliği olan ürünlerle temizlenir. Odalarda tek kullanımlık buklet malzemeleri kullanımı sağlanmıştır.

Misafir yatak odası temizliği maske takan personel tarafından, her misafir odası için tek kullanımlık eldiven kullanılarak yapılır. Covid-19 teşhisi konan misafir veya personel odasının havlu, nevresim, yastık ve çarşafları ayrı toplanır ve ayrı yıkanması sağlanır. Ayrıca temizlik personeline tesiste uygulanacak plan, hijyenik malzeme ve koruyucu ekipmanların kullanımı konusunda periyodik temel eğitimler uzaktan eğitim (e- eğitim) metoduyla verilecektir.

Kapalı mahallerin (odalar, bürolar, ortak kullanılan kapalı alanlar vb. ) sıklıkla doğal havalandırması temizlik personeli tarafından temizlik esnasında sağlanır. Klimaların / havalandırma sistemlerinin filtreleri sık sık değiştirilir.

Personel kullanım alanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına gri renkli kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece maske, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir, bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.

Mutfak ve ilişkili alanların, mutfakta kullanılan her türlü donanım ve ekipmanın, tezgâh ve saklama alanlarının temizlik ve hijyeni düzenli olarak sağlanmakta ve sorumlusu tarafından izlenmektedir.

Gıda üretim alanına ham madde ve ürün sevklerinde ve mutfak alanında hijyen el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulunmaktadır.

Mutfak alanlarına görevli olmayan personel giremez.

Bütün gıdalar kapalı dolaplarda veya üzeri kapalı olarak etkileme işlemi yapılmış olarak saklanır. Çapraz bulaşmayı önlemek için, işlem görmemiş gıda maddeleri ile işlem görmüş gıdalar mutfakta birbirlerinden ayrı yerlerde muhafaza edilir. Ayrıca, hiçbir gıda maddesi zeminle temas ettirilmez. Günlük olarak servis edilen gıdalardan uygun miktarda şahit numune alınarak prosedürlere uygun olarak saklanır.

Mutfak personeli çalışma esnasında iş kıyafeti ve kişisel koruyucu ekipman kullanır, ellerini düzenli olarak yıkar ve dezenfekte eder.

Mutfakta, personelin uyması gereken kurallar ve iyi hijyen uygulamaları ile ilgili görsel/yazılı bilgilendirme yapılır ve sorumlusu tarafından izlenir.

Tesisin tamamında servis malzemeleri bulaşık makinasında yıkanır. Sorumlusu tarafından izlenir.

Tesisteki tüm personel bu plan dahilinde kendi alanlarını (bürolarını) ilgilendiren konulardan sorumludur.

Bu Plan düzenli aralıklarla değerlendirilir, uygulamada karşılaşılan sorunlar, getirilen çözümler ve kamu kurum veya kuruluşlarınca uygulamaya konulan tedbirler dikkate alınarak sürece bağlı olarak zaman içerisinde güncellenecektir.

 

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • Ayvalık
    • Ayvalık'ın Tarihi
    • Gezilecek Yerler
  • Hakkımızda
  • Misyon ve Vizyon
  • Tesis içi Salgın Tedbir Planı
  • Merkez Müdürümüz
  • Şehitlerimiz
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Ulaşım

HİZMETLERİMİZ

  • Konaklama
  • Restaurant
  • Kafeterya
  • Aktiviteler

İŞLEMLER

  • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
  • Avans Miktarları
  • Hesap Numaralarımız
  • Fiyat Listeleri
    • Kamp Dönemi Harici Konaklama Fiyat Listesi
    • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
    • Hizmetlere Ait Ücretler
    • Bahçe Kafe Fiyat Listesi
    • İğdeli Kafe Fiyat Listesi
  • EGM Online İşlemler
  • e-Devlet Hizmetleri

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular

İLETİŞİM

  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Ayvalık
      • Ayvalık'ın Tarihi
      • Gezilecek Yerler
    • Hakkımızda
    • Misyon ve Vizyon
    • Tesis içi Salgın Tedbir Planı
    • Merkez Müdürümüz
    • Şehitlerimiz
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • Ulaşım
  • HİZMETLERİMİZ
    • Konaklama
    • Restaurant
    • Kafeterya
    • Aktiviteler
  • İŞLEMLER
    • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
    • Avans Miktarları
    • Hesap Numaralarımız
    • Fiyat Listeleri
      • Kamp Dönemi Harici Konaklama Fiyat Listesi
      • Kamp Dönem Tarih ve Fiyatları
      • Hizmetlere Ait Ücretler
      • Bahçe Kafe Fiyat Listesi
      • İğdeli Kafe Fiyat Listesi
    • EGM Online İşlemler
    • e-Devlet Hizmetleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

© 2019  Ayvalık Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğü

 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız